Recenze (4)
MINDHUNTER: Lovci myšlenek (2017) (seriál)
Je zajímavé jak Vás seriál, kde se skoro celý čas prokecá, může vtáhnout do děje a držet v napětí jen na slovní bázi s výbornou podbarvenou hudbou. Super herecké výkony, scénář, produkce. Plná palba
Greenland: Poslední úkryt (2020)
Podotýkám že jsem fanoušek apo filmů. Shlédl jsem jedním dechem jak se říká. Pěkná produkce, pěkný scénář s prolínáním napětí a uklidnění. Výborné herecké výkony hlavních představitelů. plná palba
Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017)
Vynikající výkony Frances a Woodyho v hlavních rolích i vedlejší Sama Rockwella je sázka na super večer. Zápletka je perfektní, občas mi vadilo, že zvratů je tam až příliš a že Vás nenechají chvilku odpočinout a po zjištění že závěr nedopadl tak jak jsem si přál, jsem v sobě cítil divnou prázdnotu. Rozhodně tip na shlédnutí a rozproudění emocí.
Tvář vody (2017)
Zajímavý, dobře obrazově a scénáristicky natočený snímek od kterého jsem měl možná větší očekávání z důvodu vědomí nominací na Oskary. Já jsem se i tak pobavil a byl jsem patřičně napnutý. Dle mého kolem toho bylo víc poprasku než je samotná výjimečnost filmu. To ale neubírá mé 4 hvězdy hodnocení.