Poslední recenze (1 011)
Narcos: Mexiko (2018) (seriál)
nechapem naco to svieti ako dabovane, ked 4/5 filmu su titulky. (?) Tym padom som nedopozeral ani 1. cast.
Muž z Vysokého zámku (2015) (seriál)
nedopozerana ani 1. seria, nebavilo ma to.
The Wire - Špína Baltimoru (2002) (seriál)
nedopozerana ani 1. seria, nebavilo ma to.