Recenze (1 534)
Dangerous Tides (1998)
Nudný porno na lodi, Jenna tu má tušim 2 scény... odfláklej film.
Saló aneb 120 dnů sodomy (1975)
Pochopil sem, co chtěl Pasolini říct, ale co sem o něm slyšel, nebyl to asi úplně duševně a morálně zdravý člověk, takže to z jeho strany nemůžu brát tak vážně. Markýz de Sade nebyl koneckonců nikdo jiný než zvracený úchyl. Po filmařské stránce jde o celkem nudnej, samoúčelnej, zvrácenej kentus bez sebemenšího přesahu. Spíš je mi líto těch mladých lidí, kteří klesli až na takový filmařský dno. Ale ze fšeho nejvíc mi bylo líto těch zbytečně staženejch 700 MB.
Ďábelský Santa (2005)
Kdyby byl celej film ve stylu úvodního cool otvíráku, šlo by o nonstop andrenalinovou jízdu. Takhle to ztrácí dech, jakmile se Bill Goldberg ztratí z plátna. Nebýt jeho, vůbec bych s tim neztrácel čas.
Letní vzplanutí (2001)
Tady nebyla Jessica Biel ještě tak šlachovitá a svalnatá.
Protiúder (1999)
Krávovina zajímavá možná tak tím, že v ní hraje wretlingový důchodce Terry Funk.
Těžká váha (2005)
Howard sice neví nic o boxu, což je vidět, ale natočit humanistickou a sociální agitku pořád nezapomněl.
Poslední prázdniny (2006)
Užívej dne, dokud nechcípneš, zaleť do Karlových Varů, kde v hotelu potkáš Lucii Vondračkovou a v kuchyni Gérarda Depardieu.
Mnichov (2005)
Netypicky nesentimentální nepatetický, zato stále perfektně odvyprávěný a navíc realistický Spielberg. Víc takových filmů Stevene.
Mechanik (2004)
Ano, nic originálního, ale Baleova Stanislavského metoda převtělení se do role překonává i DeNira v RAGING BULL. Zhubnout 30 kilo kvůli roli je fyzicky mnohem náročnější než nabrat kvůli roli, už jenom za tohle hazardování Balea se zdravím nemůžu jít pod 4*. Celou dobu jsem z něho nemohl spustit oči. Zajímalo by mě, co ten chlap zažil v dětství, protože mi nepřijde úplně normální, a proto s nim tak sympatizuju.
Hledání Země Nezemě (2004)
7 nominací na Oscara? Hmm, za tuhle uondanou, průhlednou, infantilní pohádku? Co je na tom krásnýho a dojemnýho? Asi jsem to nepochopil.