Recenze (2 518)
Alf (1986) (seriál)
70%
Alchimiste Parafaragamus ou La cornue infernale (1906)
90% - Alchymie, nadpřirozeno, zárodky fantasy, přesně podle mého gusta... :)
Ali (2001)
75% - Will nabral trochu svalů a hned je na něj lepší pohled než když byl ušatým klučíkem ve Dni nezávislosti. :) Jinak Ali je velice povedený film, plný dobrých hereckých výkonů a zajímavé režie...
Ali G Indahouse - Film (2002)
75% - Pořádně nářezovej snímek s králem bláznů v hlavní roli. Bohužel ke konci film trochu ztrácí dech...
Aljaška v plamenech (1994)
Zlaté maliny 1994 - 1x - Nejhorší režie (Steven Seagal)...
Ally McBealová (1997) (seriál)
80% - Zajímavý seriál z právnického prostředí, který jsem dříve celkem s oblibou sledoval. Nejlepší série byly podle mě s Robertem Downeym Jr...
Aloha Hooey (1942)
40% - Velká slabota. Dva ptačí troubové bojují o přízeň jedné ptačí slečny, u které si budete po chvíli přát, aby už konečně zavřela zobák...
Amadeus (1984)
90% - Oslava geniální hudby geniálním filmem. Dílo, vypiplané k dokonalosti. Jen stopáž mohla být kratší. Poslední hodinu, vzhledem k velmi pokročilé fázi dne, jsem měl velké problémy se udržet vzhůru. Nebyla to ale chyba Amadea, nýbrž toho, že ČT1 si klidně frkne tříhodinový velkofilm místo od osmi od třičtvrtě na deset...
Amazing Spider-Man (2012)
80%
Amazing Spider-Man 2 (2014)
85%