Poslední recenze (427)
Jen můj svět (2018)
Otrepane. Vsetko sme uz kdesi videli. Ale… Funguje to krasne a mna to potesilo, nenudilo a zabavilo. A o tom maju filmy byt. Aj.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Ach kurva panebozenebesky!!! To co bola za neuveritelna, bezducha kokotina???!!! Davno som nevidel nic horsie. A mozno by si to zasluzilo aj jednu hviezdu, ale ani to nedam. Len kvoli takemu hroznemu plytvaniu penazi na nieco taketo… a to uz sa mi davno nestalo.
Žhářka (2022)
Ach kurva… Hromy blesky. Zbytočnééé, nudnééé, zlééé. Adaptácia ešte aj vypustila podľa mňa dosť dôležité dejové linky v knihe (PREČO?) a snaží sa byť iná, ale... Nie. Toto absolútne nefungovalo. Nasratý som kvôli strate času a aj zhumpľovania skvelej knižky.