Recenze (62)
Naše jediná jistota je, že všechno dobře dopadne (2008) (studentský film)
Tak připomíná mi to mládí a dobu, kdy jsem Pence též navštívila, ověšená batikou. Paměť doby nějaká.
Záviš - kníže pornofolku pod vlivem Griffithovy Intolerance a Tatiho Prázdnin pana Hulota aneb Vznik a zánik Československa (1918–1992) (2006)
Já bych se hlavně chtěla zeptat, jestli ten Beneš vytáhnul ty zákolníčky?
You Hurt My Feelings (2023)
Ukecané, otravné, nevtipné. Měla jsem to vzdát, protože dobré pointy se též nedočkáte.
Book Club: The Next Chapter (2023)
Po 20 minutách jsem si vzpomněla, že už jsem to viděla. Nebo ne?
Zimní prázdniny (2023)
Jako pohlednice ze 70. let
Saltburn (2023)
Že je to od určité chvíle předvídatelné a jiné podobné už tu bylo? Rozhodně. A krásně se na to kouká!
To se mi snad zdá (2023)
Škoda té pointy ne-pointy a závěru.
What Happens Later (2023)
Po recenzích jsem měla mírné obavy, ale až na dnes u všech filmů přemrštěnou stopáž – prostříhala bych a stáhla o 20 min – je to příjemná konverzační jednoaktovka. Duchovny je pořád švihák a Ryan je mi sympatičtější než zamlada.
Such Brave Girls (2023) (seriál)
Rychlé, drsné, nekompromisní, třeskutě vtipné.
Vražda na samém konci světa - Chapter 1: Homme Fatale (2023) (epizoda)
Šablonovité vykradené bezzubé klišé.