Oblíbené filmy (10)
Králova řeč (2010)
Kingsman: Tajná služba (2014)
Válka o planetu opic (2017)
Skvělý závěr trilogie. Skvělá temná atmosféra. Scénář, režie, výkony herců a efekty na jedničku.
Temný rytíř (2008)
Ještě lepší než díl první, zvlášť Heat Ledger je fantastický v roli Jokera.
Doktor Strange (2016)
Já, legenda (2007)
Johnny English se vrací (2011)
Logan: Wolverine (2017)
Toto zakončení Wolwerina se mi líbilo. Akce tam bylo tak akorát. A tentokrát se opravdu zabíjelo. Díky Deadpoole...