Recenze (22)
Děsivé dědictví (2018)
Ďalší dôkaz ako sú tu percentuálne hodnotenia pri niektorých filmoch absolútne odveci. Doposiaľ vo mne film ešte nevyvolal znepokojenie, hrôzu a tieseň na takejto úrovni. Jednoznačne najdesivejší film aký som kedy videl a úpenlivo dúfam, že ho jakživ neuvidím. PS: Po Midsommar som presvedčený, že s Asterom nie je niečo poriadku.
Requiem za sen (2000)
Life changing experience.
Zlo s lidskou tváří (2019)
Jedná sa o rýchlu drámu, ktorá mala byť pomalým psycho-thrillerom. Celý tón filmu je docela mimo.
Ďábel (2020)
3,5
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
Fakt, že takýto masterpiece nezarobil dosť peňazí na to aby mohlo vzniknúť pokračovanie, je absolútne žalostný.
Birds of Prey (Podivuhodná proměna Harley Quinn) (2020)
Ako môžu Warneri niečo takéto po fiasku (nie finančnom) so Suicide Squadom vypustiť do sveta? SS je pre mňa o dosť pozerateľnejší a zábavnejší film ako tento nudný, prazvláštne zostrihaný a napísaný výplod. Zbytočné hyzdenie už dosť zhyzdeného DCU. Zbytočné znehodnocovanie postáv.
Černé zrcadlo - Sklapni a tancuj (2016) (epizoda)
Jednoznačne najlepšia reklama na Netflix.
Sociální síť (2010)
Spojenie Fincherovho perfekcionizmu so Sorkinovým geniálnym scenárom je fenomenálne, spolu s výbornou kamerou a strihom, vytvárajúcim neskutočné tempo, vďaka ktorému je film strašne rewatchable. Je to jeden z mála filmov ktoré som schopný pozrieť kedykoľvek, kdekoľvek a akokoľvek. A to hovorím po piatom zhliadnutí. Timberlake a Grafield podávajú najlepšie výkony svojich kariér a Eisenberg je na Oskara. Áno, stačilo by to celé opísať jedným slovom, DOKONALÉ. Ale chcel som sa tu troška rozpísať lebo si tento snímok veľmi vážim, keďže mi aj určitým spôsobom zmenil pohlaď na život. Rád by som videl Finchra pri viac ne-thrilleroch . PS: Hudba je geniálna.
Muži v černém: Globální hrozba (2019)
Začínam byť alergický na Chrisa Hemswortha.
Gangy z Birminghamu (2013) (seriál)
Neskutočne overrated.