Recenze (73)
Spider-Man (2002)
Na komiksech jsem nikdy moc neujížděl, ale pro tohohle týpka jsem měl už od mala slabost. Snad proto, že až na to, že leze po stěnách a pohupuje se na pavučinách, tak je to celkem obyčejnej kluk, který řeší všední problémy obyčejných lidí - problémy s holkama, ve škole, ale i doma a v práci. A asi proto dávám čtyři, člověk se u něj nenudí, skvělí herci, výborná kamera, režie i triky. Rozhodně jeden z nejpovedenějších převodů komixu na plátno...
Želvy Ninja (2007)
Pro mě osobně jedno z velkých letošních překvapení a to více než příjemné. Rozhodně se nejedná o klasický druhořadý animák... Je to... Jsou to zkrátka Želvy a jsou zpět... :-) Možná z nostalgie, snad z kvalitního zpracování nebo přijatelného příběhu musím dát 4 hvězdy, určo si to zaslouží... :-)
Goyovy přízraky (2006)
Nikdy jsem nebyl fandou pana Formana, ale tohle bylo vážně moc. zcela jsem se ztratil v chybějícím ději. Docela mě pobavili pokusy o "akční" scény, které strčí do kapsy každá hloupá telenovela a výborný konec, při kterém jsem zůstal sedět s otevřenou pusou a říkal si: "To je jako vše?" Jednoznažně zatím nejhorší film roku. Škoda toho padíka za půjčovné...
Ghost Rider (2007)
Tak tohle vážně ne! Když jsem shlédl trailer, tak jsem čekal, že to bude bomba a už jsem se těšil do kina. Ještě, že jsem ho sehnal z jiného zdroje, jinak bych si peníze za vstup vyčítal do dnes. Nudné od začátku do konce. Jedna hvězda za efekty...
Útěk z vězení (2005) (seriál)
Špičkově propracovaný seriál. Jeden z nejlepších, co jsem viděl. K první sérii nemůžu mít výčitky a druhá se též snaží udržet vysoko nastavenou laťku. Při sledování jsem se, ale bohužel vrátil k zlozvyku okusování nehtů :-D
Ztraceni (2004) (seriál)
Vážně nevím, čím si tenhle seriál získal takovou oblibu. Děj se stále natahuje, ale konec je v nedohlednu. Osobně jsem zkousnul jen první sérii, ale i tak jsem měl vážně problém zvládnout přítomnost ledního medvěda na tropickám ostrově a vraku uprostřed džungle. Tomuto kultu dávám 2 **, jednu za nádherný ostrov a druhou za Jacka bez kterého by všichni ostatní pochcípali žízní :-D
Lovecká sezóna (2006)
Běžný průměrný animák, ale já se celkem bavil. Při některých hláškách jsem se vážně našklebil. Jestli máte k sváče taky dřevo, tak čenčnu, ale mmt musím na stranu :-D
Válka Roseových (1989)
"Tu kočku jsi zabila ty Barbaro. Jeden jedinej prášek na spaní a ta kočka mohla žít." Kultovní hlášky v kultovním filmu. Už se vážně těším až budu v chomoutu i když teď už vím, že s ženou muž nikdy nevyhraje i když má víc čtverečních metrů :-D
Mrtví jako já (2003) (seriál)
S nadsázkou a lehce černým homorem pojatý pohled na smrt. Ale jestli to opravdu takhle chodí, tak se už docela těším až si pro mě zubatá přijde :-)
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
Pro tenhle film je i pět hvězdiček málo. Jim Carrey a Kate Winslet excelují v tomto dokonale propracoveným díle. Film, který se musí vidět vícekrát, aby se člověk mohl pokochat jeho dokonalou propracovaností. Doporučuji všem, kteří stále nevěří v osudouvou lásku.