Recenze (73)
Bitva o Černobyl (2006)
Nejlepší dokument o Černobylu...
Maska (1994)
Tak to máme 17,5 % ve vladních bezúročných směnkách, 8 % v cenných papírech, sepíšeme devět děleno hrubým národním produktem a hlavně - pohřební věnce se odečtou z daní => plnej počet hvězd... :D
Batman navždy (1995)
"Kdo má v hlavě netopejry?" No Schumacher měl při natáčení v hlavě asi něco jiného...
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
Úplně zbytečný film - švédská verze je nepřekonatelná...
Pýcha národa (2009)
Zatím nejlepší film od Josepha Goebbelse...
Temný rytíř povstal (2012)
...měl raději zůstat ležet... *T*
Temná tajemství parníku Lusitania (2012) (TV film)
Samotná expedice k vraku je zcela zbytečná, ale jinak dokument obsahuje i pár zajímavých faktů o této veřejne ne tak známé lodi...
Kapitán Phillips (2013)
Po prvních pár klidných minutách následuje adrenalinová jízda, která nenechá vydechnout až do závěrečných titulků... Pro některé filmy je i pět hvězd málo - tohle je jeden z nich...
Bláznivá, zatracená láska (2011)
"David Lindhagen? Dobře..." :D
Pán času (2005) (seriál)
Stačil první díl a měl jsem jasno...