Recenze (7)
Ambulance (2022)
Kouknu na Netflix a tam film Bay. Tak jsem cekal nejakou super akci a tohle me mile prekvapilo. Akce dobry ale humor snad lepsi. Libilo
Bohemian Rhapsody (2018)
Queen není můj šálek kávy, ale tento film je prostě vynikající. Zahraných posledních 25 minut je skutečný skvost. Jenom tak dal.
Romeo musí zemřít (2000)
Koukám se na to delším odstupem času a myslím, že má zasloužených 5 star. Jet-li tam opravdu předvádí kvalitní hollywoodský výkon a Trish mu zdatně sekunduje.
Případy 1. oddělení (2014) (seriál)
Projel jsem si vsechny dily jeste jednou po case. S klidnym s vedomim mohu rici ze jsem nevidel lepe natocenou kriminalku nez tohle
Svět pod hlavou (2017) (seriál)
Viděno již dvakrát. Seriál se povedl a krasně nám ukazuje naše 80 léta na severu Čech. Hodně mě zklamal závěr. Čekal jsem velké finále, ale marně
Planeta opic (1968)
i po letech je tento film geniální. Nechci hanit podobu se součastnějším ztvárněním planety opic, ale tohle je proste bezvadný film.
Nezastavitelný (2010)
Tento film zaujme snad kazdeho. Pokud cekate napeti ktere graduje tak nevahejte. Oba hlavni protagoniste nezklamou a muzu prohlasit ze se urcite nebudete nudit