Recenze (65)
Mimoni (2015)
Mimoni jsou pro mně nejvhodnějším animákem. Já padouch 1 a 2 byli super ale tohle je úžasné.
Hunger Games: Síla vzdoru 2. část (2015)
Nejsilnější díl !!!!!!!!! --------------------- Nevím co bych řekl. Film je lepší než Hunger Games síla vzdoru část první. Nic méně je tento díl zajímavý v tom, že se hladové hry odehrávají v Kapitolu.
Hunger Games: Síla vzdoru 1. část (2014)
Nejhorší díl Hunger Games. ------------------------------ On zastak hrozný není, ale už tam chybí ten pocit hladových her a není to nijak napínavé. Jinak je zajímavý ten pocit toho napětí mezi rebeli (13 krajem ) a kapitolem. Nejlepší jsou ty scénky jak útočí na tu přehradu a ta past na mírotvorce v lese. Film neurazi ani nenadchne.
Hunger Games: Vražedná pomsta (2013)
Za mě nejlepší díl Hunger Games. Nevím v čem, ale rozhodně mě velice bavil.
Hunger Games (2012)
Film ve fázi v aréně je velice napínavý. Jenom mi přijde špatné uvedení do děje na začátku. Jinak je tento film báječná podívaná!!