Recenze (248)
Pose (2018) (seriál)
Urcite kazdy komentar bude obsahovat hlasku 10's across the board! a tento serial si to aj zasluzi. Instantna serialova laska. MJ Rodriguez a Billy Porter hraju uzasne, Indya Moore a Dominique Jackson si kradnu sceny pre seba. Serial kde cis belosi hraju druhe husle a naozaj dava priestor minoritam. Ale predovsetkym atmosfera balovej subkultury new Yorku 80tych rokoch naznacena v skvelom dokumente Paris is Burning prevedena do dokonalosti a s laskou. Ono cely serial ma obrovske srdce.
At Home with Amy Sedaris (2017) (seriál)
Ja nemozem inak. Nadhodnocujem teda dost, nakolko je tam vela miest hluchych az trapnych a ta hranica je velmi tenka, ale tie momenty kedy totatlne vybuchnem od smiechu nad totalnou absurditou. Amy je kralovna dada komedie.
BoJack Horseman - Série 4 (2017) (série)
Epizoda Ruthie bola tentoraz pre mna najvacsia emocionalna bomba. Aj preto, lebo Princess Carolyn je moja najoblubenejsia postava.
The Real O'Neals (2016) (seriál)
Best scripted gay show since Glee!
RuPaul's Drag Race (2009) (pořad)
coming soon...
Ségry (2015)
Cakal som nieco medzi troma-styrmi hviezdickami (tri za scenar, s tym, ze TINAMY to vytiahnu do styroch), ale ze dostanem az prekvapivo velmi vtipnu variaciu na Project X som len tajne dufal. IT'S STEVIA!
Městečko Schitt's Creek (2015) (seriál)
Uhladenejsia a masam humorom viac pristupnejsia verzia Arrested Developement (Ako uz vlastne podotkol Tom). Catherine O'Hara je uplne bozska.
BoJack Horseman (2014) (seriál)
Bozska vec. Arnett, Brie a Sedaris uplne valaju. Jedna z najlepsich a najvitpnejsich depresii o Depresii na obrazovkach. Vazne momenty rovnako silne ako tie komedialne.
Amyino plodné lůno (2013) (seriál)
Za aktuálnu sériu pridávam 5-tu hviezdu, pretože Amy tento rok ide na plné gule a vyvoláva salvy smiechu.
iZombie (2015) (seriál)
Tak toto je moja šálka mozgu. Ehm zombie seriálu. Nie nudný prehypovaný Walking Dead a podobné. Ale svieže vtipné, komixové s ultrasympatickou hlavnou hrdinkou.