Recenze (140)
Torque: Ohnivá kola (2004)
Slovy Zdeňka Pohlreicha: Viděl jsem hodně, ale tohle.... 1 hvězda za to že tam byly motorky
Barbar (2009)
podřídit úplně všechno uměleckému zvvárnění filmu, tady zašlo za přípustnou mez
Rocky (1976)
ta tá ta ta tá ta ta tá, ta tá ta ta tá ta ta tá, ta dá tááááááááááá, ta dáááá táááá......nezapomenutelná hudba. Geniální film o rváči, který neoplývá bystrostí, ale zato rychlostí a hbitostí Italského hřebce.
Mrtvý vesmír: Po katastrofě (2011)
no ..........zajímé jak se tam střídají styly animace, všechy flashbackové ujdou ale netuším proč do toho cpali v hlavním příběhu 3d........ale už to nemá takovou atmosféru
Mrtvý vesmír (2008)
animovaný horor proč ne!
Pád do ticha (2003)
neuvěřitelný příběh o chuti žít
Arn (2007)
pěkný film, kdyžbych to měl porovnávat s Královstvím nebezským, tak tohle vítězí na plné čáře
Správná posádka (1983)
děj, atmosféra, výprava a hlavně obsazení
Expendables: Postradatelní (2010)
Týmovka snů....a kruh s akčníma filmama z 80. až 90. let se uzavřel
Mechanik (2004)
To je neskutečné kam až Bale byl ochoten zajít kvůli této postavě...prvních 20 minut jsem pořád uvažoval o tom jestli není ještě digitálně zeštíhlovaný...ponurá atmosféra a depresivní hudba dělá své