Poslední recenze (15)
Marvels (2023)
Takto slabu marvelovku som fakt necakal... Posobi velmi lacno, pribeh o nicom... S MArvelom to ide uz dlhsie dole vodou...
578 Magnum (2022)
100x ohrany namet, suboje o nicom. Neviem na co sa chcel film hrat, ale nevyslo mu to... A tie suboje mi fakt pripadaju ako keby to nahravali ziaci 5. rocnika na ZS.
Maximum Ride - Experimentální děti (2016)
Nuda, zla choreografia aj efekty o nicom. O nejakom pribehu sa moc hovorit neda...