Recenze (3)
Příběh služebnice (2017) (seriál)
Tak z takovéhle podprahové vymývárny mozků je mi fakt na blití! Zlatý Orwell!
Denní světlo (1996)
Povedený akční film devadesátých let. Nízké hodnocení tady mě docela překvapuje. Asi většina čekala Felliniho. Podle mě dost podhodnocený film.
Gladiátor (2000)
Moje srdcová záležitost. Skvělý děj, herci, hudba, kostýmy, scéna. Klidně bych dala i šest hvězd!