Recenze (271)
Jack Whitehall: Jen žertuju (2020) (pořad)
Jackov humor mi veľmi sadol a veľa krát som sa zasmial. A tak to má byť. Páči sa mi, ako si to celé užíval a ako do toho pridal fyzické veci (beh, pád na zem), ktoré všetkému dodali ďalší rozmer.
Lights Out (2013)
Bolo to dobré, aj keď to pôsobilo miestami amatérsky. Čakal som ale niečo trošku viac, pretože so mnou ani netrhlo (asi preto, lebo som videl najprv celovečerák).
Půlnoční mše - Kniha I: Genesis (2021) (epizoda)
Atmosféru to má a získalo si ma to dostatočne na to, aby som s tým pokračoval.
Viník (2021)
Výborný film s veľmi dobrým hereckým výkonom Jaka Gyllenhaala. Stúpajúce napätie tu funguje skvelo. Ukázalo nám to, že k natočeniu kvalitného filmu netreba veľa peňazí a neviem aké efekty, niekedy stačí len jedna miestnosť a minimálny počet hercov.
Hra na oliheň - Bílý kůň (2021) (epizoda)
Kratšia stopáž časti len pomohla. Celkom odhodenie linky s detektívom, ale to mi nejako nevadí - aj tak ma nebavila.
Co kdyby...? - What If... the Watcher Broke His Oath? (2021) (epizoda)
Vidieť všetkých týchto hrdinov pokope bolo veľmi fajn - najviac mi sadli T'Challa a Captain Carter (aj keď prvá epizóda s ňou ma neohúrila). Gamora mi tu prišla zbytočná. Záporak Ultron mi nesadol, prišiel mi moc over powered a čakal som, kedy to s ním skoncujú. Prepojenie všetkých epizód (dokonca aj tretej a tou so Zombies) sa mi veľmi páčilo, keďže crossovery milujem. Finále je to obstojné a som s tým spokojný.
Batwoman - Série 1 (2019) (série)
Batwoman sa bohužiaľ nevydarila. A najväčším dôvodom určite nebola hlavná herečka - ako niektorí hovoria. Ja si myslím, že Ruby Rose sériu držala ako tak hore. Je sympatická a na úlohu sa z určitej časti hodila. Najväčším problémom bolo, že tu bola minimálna cesta hrdinu. Všetko, čo sa napr. pri Arrowovi stalo v prvej sérii, tu dali do jednej epizódy. A ďalším veľkým problémom je určite zaporak. Celý čas tu je len tá nesympatická Alice a aj tak ju na konci série Batwoman "neporazí". Takto sa to nerobí. Rozhodol som sa, že ďalej so seriálom pokračovať nebudem.
Hra na oliheň - Drž se týmu (2021) (epizoda)
Tá preťahovačka na konci bola parádna.
Lucifer - Zachraň ďábla a zachráníš svět (2021) (epizoda)
SPOILER: Takže on tým Bohom teda nakoniec nechce byť? Takže neviem koľko častí bolo úplne zbytočných?
Lucifer - Kdo zabil Lucifera Morningstara? (2021) (epizoda)
Osobne dúfam, že Rory nebude naozaj ich dieťa.