Poslední recenze (46)
Najednou jsme rodina (2018)
Týýýýý jo. Příjemné překvapení tento filmík :-)
Tenet (2020)
Já se fakt opravdu moc snažil abych to dokoukal a aby se mě to líbilo, ale bohužel prostě tenhle Nolan mne nebaví...Washington není dobrej herec......holt se nepotatil. Pattinson to ani nemusím komentovat....topornej jako vždy. Věřím, že další film od Nolana bude zase fajn.....tohle je vlastně první film od Nolana, který jsem nedokoukal a nebavil mne.
Líbat nevěstu zakázáno (2011)
Taková klasická praštěná americká komedie v exotickém prostředí...….příjemná oddychovka. Ale musím říct, že ta Katharine McPhee je fakt kus :-)