Recenze (187)
Tři bratři (2014)
Až na tu rozpačitou Matějovu pedofílii je to moc hezká vánoční pohádka...
Nejvyšší nabídka (2013)
Chce se mi zvracet !
Královna koření (2005)
Zažili jste už někdy ten pocit, když se Vám během krknutí nahrnou zvratky do úst a Vy je pak znovu spolknete? Nebo znáte alespoň ten pocit, když někoho komu se toto stane vidíte nebo o tom slyšíte? Tak přesně takový jsem měl během sledování tohoto Livingdeadova skvostu...
Felidae (1994)
Tak toto bylo opravdu milé překvapení. Příjemná animace, velice dobře budovaný příběh. Balancuji mezi 4-5 hvězdičkami. Přihlédnuli, že je film animovaný a s tak hutnou atmosférou, to by si snad i plný počet zasloužil...
Šmoulové 2 (2013)
Plnohodnotné pokračování, nelituji utracených peněz. ****
Mass Effect: Ushinawareta Paragon (2012)
Velmi zdařilá scifi manga akce. Velice oceňuji rozpolcenost vnitřní morálky a povinnosti k tomu udělat, co je správné. Hrdina Vega se může rozkrájet a přesto mu není dopřáno po 84 minutách zůstat psychicky pohromadě. Proč? Protože jednal by každý tak jako on?
Lesní duch (2013)
KONEČNĚ! Po hororech jako Insidious nebo Sillent Hill mě něco dokázalo odrovnat. Film zaslouží 4 hvězdy, viděno v CINEMACITY, nikdo kromě mě a mého dobrého kamaráda nepřišel, takže jsme mohli i prdět, tzn. plný počet hvězd! :)
Útok na věžák (2011)
Velmi sympatické tři hvězdy !!!
Nedotknutelní (2011)
Už jsem měl skoro strach,že pětihvězdičkový film se v roce 2011 nenatočil...
Vyměřený čas (2011)
Objektivní si to zaslouží hvězdy tři, subjektivně dám, ale hvězdičky 4 !