Recenze (187)
Sebevrazi - Love story z onoho světa (2006)
Trochu mi to pripomnelo Neila Gaimana, i kdyz tohle bylo priserne roztahane a obcas opravdu nudne. Jinak,co se stane nakonci mi bylo jasne od chvile,kdy nam byl zminen onen "bod" v aute.... O fous,ale jeste ***
Báječný svět shopaholiků (2009)
Prijemne a odreagujici pokoukani v kine,kde jste na rande se svoji pritelkyni. Neurazi,ale rozhodne nemusim videt podruhe. Za perrillo uz klasicky jednu pridam, tudiz ***
X-Men Origins: Wolverine (2009)
Ou yeah!!
Choking Hazard (2004)
Hudba ****, humor ***, horor ** - ceska hororova komedie,ktera prijemne prekvapila
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Perfektní kamera a gradace určitých scén vynáší tento western mezi nejlepší svého žánru. Moc se mi líbilo duo Eastwood a Wallach. Western mi nic nerika,ale tady mi 154 minut uteklo jako nic..
Jezdci Apokalypsy (2009)
Hezky natoceno,skodaze prvoplanove a pointa je pro znalce zrejma jiz skoro v polovine...***
Hranice nemožného (2008) (seriál)
"Bishop are ya high?" , "Yes,sir." :D
Terminátoři (2009)
Kurde a to jsem do toho šel s tím,že půjdu proti proudu a "odpad!" neudelim....Bohužel se tak nestane. Co je tohle za sra*ku?!
Líbáš jako Bůh (2009)
Chce to hlavně relax pseudointoši,není to "hluboké", to je pravda,ale ani si to nehraje,že je. Narozdíl snad od poloviny lidí,kteří tomu tady dali odpad. Úsměvné...
Riddick: Temná hrozba (2004)
"Hold your breath." - Riddick prostě dokáže nakopat prdel komukoli. Boj nožů proti olovu, mutanti,zrůdy,příšery a v neposlední řadě lidé - nikdo neprezije stret s oceli. Tohle je spravnej Riddick zadna Barbie...