Recenze (1 311)
Miss Hanoi (2018)
Docela velká bída na to, že tahle kriminálka byla uvedena do kin. Marně se snažím najít nějaký světlý bod tohohle počinu.. snad jen, že to trvalo alespoň přijatelných 90 minut.. ale to není popravdě dobré vysvědčení..))
Všechno nejhorší (2017)
Napínavá i zábavná jednohubka s nesporně talentovanou Jessicou Rothe.
Já, kocour (2016)
Asi povinnost pro každého, komu stejně jako mě běhá po bytě nějaký ten "kočičí miláček". A těm ostatním těch 87 minut "rodinné zábavy" snad alespoň rychle uběhne a nezačne nudit.
Orel Eddie (2016)
Film vysloveně na pohodu a dobrou náladu. // Febiofest 2016
Polda (2016) (seriál)
Vcelku slušný oddechový seriál, který staví zejména na "šarmu" Davida Matáska v titulní roli a jednoduchých krimi zápletkách. Za mě spokojenost a očekávám pokračování v podobě druhé řady.
Polda - Hvězda nad Prahou (2016) (epizoda)
Mohla to být docela povedená epizoda na závěr první řady, ale ten konec.. to celé podělal..))
V pasti - Epizoda 4 (2016) (epizoda)
Mě na tomhle seriálu hodně baví konce, kdy vás to doslova "nutí" pustit si hned další díl. Jinak zatím všechny epizody na hodně vysoké úrovni.
Creed (2015)
Jako když pijete třikrát vylouhovaný čaj, ta chuť už tam prostě není.
Smráďa a Bláťa (2015) (seriál)
Tak tohle mi přišlo docela dobrý. Takový milý, zábavný animovaný seriál pro děti.. kde je v hlavní roli popelářské autíčko a jeho největší kamarád bagřík.. a společně zažívají nejrůznější dobrodružství v jejich městečku "Jízdákově"..))
Celeste Buckingham: Love in Your Soul (2014) (hudební videoklip)
Videoklip, který měl zřejmě upozornit na pohádku LÁSKA NA VLÁSKU..