Recenze (42)
Banáni (2023) (seriál)
Na CZ tvorbu celkem překvápko, dobrá oddychovka
Nabídka (2022) (seriál)
Pro fanoušky Kmotra, 70s a Hollywoodu 5 ⭐️
Grand Prix (2022)
Dyková by měla za scénku v cele dostat Oscara! :D
Rodinka z márnice (2021) (seriál)
Po prvním díle to vzdávám. 45 %
Snílci (2003)
4* za Evu Green a její skoro čtyřky ❤️
Okupace (2021)
Po dlouhé době opravdu svěží závan v českém filmu. Kamera, super soundtrack, vynikající herecké výkony, scénář, všechno super. Za mě překvapení roku.
CBGB: Kolébka punku (2013)
Škoda, tenhle námět měl určitě větší potenciál…
Muž z Vysokého zámku (2015) (seriál)
Vydržel jsem prvních pět dílů, dalších 35 hodin seriálu nehodlám věnovat... 50%
BoJack Horseman (2014) (seriál)
Začátek dobrej, ale bohužel sestupná tendence, až jsem nepochopil k jakýmu žánru tvůrci vůbec mířej...
Vaříme s Mírou (2016) (pořad)
Strop!