Recenze (51)
Denní směna (2022)
Dobré, jen škoda, že sprosté...
Matrix Resurrections (2021)
Zklamání...
Prázdnota (2020)
Slušný film, čekal jsem blbost s foukanim do lahve na moste, ale vydrzel jsem a dalo se...
Paradise Hills (2019)
Dobré, mohl být lepší příběh. Kostymy super.
Le Mans '66 (2019)
Tohle asi lip natočit nejde...
Souboj s rodinou (2019)
Dost dobry.
Temný Kraj (2017) (seriál)
Dobré, mně se to líbí. Skoro vzdy tipuji jiného vraha... hudba dobra i herci
Overlord (2018)
Pecka! souhlas s EvilPhoEniX
The Mummy Rebirth (2019)
Nevidel, jsem nedalo se, Hades egyptský buh? Jeskynni muži. Toporní amatersti herci, priserne dialogy. Ten film je uplna kravina, trochu ujde hudba, ale casto je naprosto nevhodna. Kostymy jakž takž a pěkná hl herečka.. Asylum?
Skleněný (2019)
Ve stejnem duchu jako Vyvolený - reálně. Kam se hrabe Avengers apod... Ještě tak Kick-ass nebo Super...