Poslední recenze (2 060)
Excalibur (1981)
Příšerný brnění, nemotorné souboje, divadelní monology a ostatně i herectví, ale úžasná legenda. S věkem ovšem o malinko přišla.
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Tohle ne. Predstavovačku u stolu jsem úplně nedal. To bylo vyloženě patetické. Akce slušná, ale nedotažené. Celé je to nedotažené.
Šógun (2024) (seriál)
Naprosto fantastické. A nadmíru zajímavé. Cosmo Jarvis, pro mě neznámá tvář, mě absolutně dostal. A Hirojuki Sanada předvedl to, co umí. Charakterní herec, kterému to prostě věříte. No a pak Tadanobu Asano... Tak ten byl podle mě úplně boží.