Poslední recenze (36)
Země policajtů (1997)
*** za director's cut. Překvapivě civilní a solidní Sly.
Jádro (2003)
Ehm... Rypadlo co poletuje zemskou kůrou a jádrem 😉
Zhan lang 2 (2017)
Ale jako beru to fakt jako guilty pleasure... 😉 Mimochodem jednička jako fakt hrozná 🙂 a jako fakt ji k dvojce nepotřebujete, pokud nemáte dvě hodiny života navíc 🦩