Recenze (336)
Hakkyousuru kuchibiru (2000)
Podivnosť najväčšieho kalibru, dokonca aj v rámci japonskej kinematografie.
Vzdálenost (2014)
What the fuck did i just watch... and why do I love it?
Gangster Squad – Lovci mafie (2013)
Štýlová prázdnota.
Barton Fink (1991)
Úžasne štylizovaná absurdita, preplnená symbolikou. Skvelá kamera, kreatívna réžia a naozaj výborný herci.
Třetí muž (1949)
Dychberúca práca so svetlom a tieňmi. Výborný scenár s vybrúsenými dialógmi a komplexnými postavami. Jeden z najdôležitejších a zároveň najlepších filmov noir.
Foodfight! (2012)
Najhnusnejšia animácia akú som v živote videl. Z tých 65 miliónov 64 999 900 pravdepodobne išlo hercom a stovku dali na produkciu. Skoro nepozerateľné.
Až vyjde měsíc (2012)
Hravé, vizuálne podmanivé, výborne zahrané (obaja detský herci veľké prekvapenie, Jared Gilman bol fantastický), okorenené typickým Andersonovým humorom a atmosférou. Príjemný zážitok.
Hrátky s peklem (2013)
Neskutočná šialenosť s filmárskym srdcom. Škoda prvej polovice, ktorá je trochu chaotická a menej vtipná ako druhá. Tá druhá a hlavne totálne over the top finále, to už je iná káva. Ešte dlho po skončení záverečných titulkov som mal široký úškrn na tvári.
Na Hromnice o den více (1993)
Neskutočne príjemná a vtipná záležitosť, výborne napísaná aj zahraná. V podstate dokonalá komédia.
Temný případ (2014) (seriál)
Veľmi atmosferický seriál. Veľmi intelektuálne napísaný, kvalitne zrežírovaný no predovšetkým majstrovsky zahraný. Ústredná dvojica má chémiu, šarm aj komplexitu. Jediné čo môžem tomuto dielu vytknúť je ničím neprekvapivé finále a posledných 5 minút seriálu, ktoré mi prišli ako nútené a popierajúce Rustov charakter.