Recenze (189)
Solo (1996)
Tak trochu mix RAMBO, KOMANDO, ŽOLDÁK LEGIE ZKÁZY a podobně. Ovšem nesahá jim ani po kotníky. Jeden by skoro řekl, že je to výtvor společnosti Asylum...
Kovbojové a dinosauři (2015)
Snad to raději ani nebudu komentovat. Není to ani Béčko, nebo Céčko... Zařadil bych někam ke konci abecedy. Zvládl jsem deset minut.
Ultraviolet (2006)
Hrozná slátanina. Milla už hrála v lepších filmech. A dát dvouválcovému boxeru od BMW zvuk uječeného čtyřválce???!!! Děs běs.
Teorie velkého třesku - Série 7 (2013) (série)
Ten dabing je otřesný. Myšleno sedmou sérii... Jak mám tento seriál rád, tak jsem byl rád, když sedmá série skončila.
Monstrum - Bestie z hory Inwangsan (2018)
No... Zkouknul jsem to. Příšera byla celkem povedená a i efekty ušly. Ale příběh, jako takový mě neoslovil. To už byl zajímavější film Lukostřelci.
Ztraceni ve vesmíru (2018) (seriál)
Už nevědí, jak lidem vnutit tu genderovou vyváženost!!! Nebo jak se to správně označuje.
Texaský masakr motorovou pilou 3D (2013)
Nejen, že zkazili co mohli, ale už zase ty multi-kulti vztahy!!! Ach jo. Kdy toho bude konec?
Parfém: Příběh vraha (2006)
Poměrně zajímavý, i když trochu zvrácený děj. Jsem jen obyčejný divák, a z pohledu jako takového film hodnotím. Ale musím přiznat, že davová scéna na popravišti mi zážitek poměrně zkazila.
Sedm statečných (2016)
Porovnávat s klasikou z roku 1960 samozřejmě nelze. Každý z filmů má něco svého. Ale kouzlo "NEUVĚŘITELNÉ ZMIZENÍ UCHA" mě fakt dostalo.