Recenze (235)
Chainsaw Man (2022) (seriál)
Konečně pořádná akce, kde se s tím neserou, a přitom to násilí ani zdaleka není samoúčelné a jenom pro efekt. A dokonce to má hlavu i patu a skvěle našlápnuto na druhou řadu. Předlohu neznám.
Hrdinové (2006) (seriál)
Hodnocení jenom za první sérii...
Zabít nebo zemřít: Hráči - série sedmá (2001)
To má být jistě vtip, že je to komedie...
Light & Magic (2022) (seriál)
Úžasná historie ILM...
Skandál: Jak sundat Wirecard (2022)
Takhle vypadá kvalitní novinářská práce!
610 metrů nad zemí (2022)
Fail. Zbytečnost. Shlédnuto za 10 minut. Všech 6 klíčových scén jsem viděl. :-D
Predátor: Kořist (2022)
Predátorskej hajzl podváděl, jak to jenom šlo, a ta holčička to jenom dorazila. :-P
The Orville (2017) (seriál)
Je to prostě parodie na Star Trek, podle mého názoru dosti zdařilá. Alespoň já se u toho rozhodně bavím.
Moje slunce Mad (2021)
Podvod.
Princezna (2022)
Skvělá akční pohádková pohodovka!