Recenze (87)
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Skvělá podívaná 👍
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Skvělá věc, nostalgie...příběh sice předvídatelný, ale to se dalo čekat pro fanouška paráda... Jediné zklamání je finální souboj, jinak co se efektu i postav týče, tak skvělá práce !! Radši jsem se v kině počural, než abych od toho filmu odešel.
Narcos (2015) (seriál)
Exkluzivní !!! Nemá chybu 😱
Legendy zločinu (2015)
Neskutečný výkon Toma Hardyho, nemám slov :-O
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Šílenosti se meze nekldou, excelentní představení !!
Avengers: Age of Ultron (2015)
Vizualní orgie !!! Nic víc se k tomu ani psát nemusí !! 10/10.
Interstellar (2014)
Já nemám slov !! Nolan je umělec a řadí se do třídy A+ !!
Chappie (2015)
Takovou parádu jsem teda nečekal, ovšem pokud někdo nezná dva hlavní představitele, tak mu to asi nebude moct davát smysl, Die Antwoord je to 80% tahoun téhle epičnosti. A co se týče animací a vizualizace, tak to už sme zjistili u Elysia a District 9..... Paráda !!
Kód Enigmy (2014)
Já vlastně ani nevím co napsat ! To se prostě musí vidět a pozorně poslouchat...Doufám v Oscara pro Benedicta, protože takhle vypadá a zní ukázkově skvělý herec !!!
Noční jízda (2013)
Možná budu vypadat zaujatě, ale já tento film neberu jako celek, ale jako Toma Hardyho, který je prostě dokonalý, je pravda, že ho prostě miluju, ale to nemění nic na tom, že i zdánlivě banální roli zahrál jako pán. Thriller to rozhodně nebyl, ale nemohu řict, že sem nebyl v očekávání co za dialog mi bude naservírová, takže za mne určitě spokojenost.