Recenze (85)
Sedím na konári a je mi dobre (1989)
Jeden z najlepších Jakubiskových filmov.
Proměny (2009)
Zbytočné mi vo filme pripadali všetky tie zrýchlovačky,spomalovačky. Práca s kamerou pekná. Chýbalo mi viac hovoreného slova z hudby sa mohlo tiež upustiť. Ale na to, aký to malo rozpočet a aký mladý je režisér, tak rešpekt.
Smrt čeká všude (2008)
Dokumentárna kamera tomuto filmu svedčí, komu sa páčil Mariňák, tak Hurt Lockera si zamiluje.
500 dní se Summer (2009)
Dal by som aj 6*. Veľmi sa mi tento film páčil. Bavilo ma to, keď film skončil, chcel som ešte viac... Film vás od začiatku do konca stále zabáva, stále graduje. Natočiť film o vzťahu, aby nebol klišé, sa málokedy takto dobre podarí.
Juno (2007)
Roztomilá komédia o (ne)normálnych Američanoch. Štýl Reitmana sa mi páčil. Soundtrack tiež stojí za vypočutie. Oplatí sa vidieť v pôvodnom znení, český dabing to kazí.
Bratři (2009)
Malo to svoje hluché miesta, niektoré reakcie hrdinov sa jednoducho nehodili a celkovo mnoho vecí bolo klišé. Druhá polovica filmu sa trochu rozbehla...Deti to hrali tiež na výbornú. Čakal som viac, trailer sa podaril, ale 4* si film zaslúži.
Hranice (2009)
Emotívny dokument. Hranica už navždy rozdelila ľudské osudy a spojenie už nikdy nevráti dedinu a ľudí v nej do pôvodných koľají. Oplatí sa vidieť.
Avatar (2009)
Keby som Čech poviem : To byla podívaná. Cameron je Boh. 3D ne3D oplatí sa vidieť. Jeden z najlepších filmov posledných rokov.
Drsný Harry (1971)
Vystrelil šest ran, nebo pět ? Legenda. Na tento film sa nezabúda.
Koliba (2009)
Je pravdou, že nič nového dokument neprinesie, ale pre dnešnú mladú generáciu, ktorá ,,nevie o čom" je to myslím dobrá práca.