Oblíbené filmy (10)
Kmotr (1972)
Skutočný skvost svetovej kinematografie.... MASTERPIECE vo všetkých ohľadoch....Marlon Brando je božský....
Tenkrát na Západě (1968)
Tento film je presne taký ako vzhľad Claudie Cardinale......Nadpozemský....Jeden z najlepších filmov vôbec....
Vetřelci (1986)
GENIÁLNE...Moj absolútne najobľúbenejší film. Kebyže sa dá, tak dám hviezdičiek 6. Doporučujem Director´s cut.
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Myslím si, že pán Tolkien by bol spokojný :-)....Edit: 4-hodinová predĺžená vezia na Blu-ray je jednoducho filmový orgazmus :)
Až na krev (2007)
158 minút čistej filmovej geniality...Film, v ktorom je všetko skvelé - výprava, kamera, HUDBA - tá je snáď z inej galaxie) a na vrchole Božský Daniel Day-Lewis... MASTERPIECE...
Dokonalý trik (2006)
Čakal som, že to bude dobré, ale toto mi vyrazilo dych....Dokonalý trik je takmer dokonalý film....keď som pozeral popis filmu na CSFD, pri ktorom je uvedené že žáner je: Fantasy/Dráma/Thriller/Sci-Fi tak som si to nedokázal predstaviť, ale po zhliadnutí filmu musím priznať, že je to naozaj neskutočný mix týchto žánrov.....niektorí tu filmu vyčítajú, že obe pointy vedeli už pred koncom...no a čo....ja som jednu tiež tušil tak 20 minút pred koncom a druhu možno ešte skor, ale i tak som jej až do posledného záberu neveril.... Herci sú skvelí, najmä Christian Bale je neskutočný....a priznávam, že Davida Bowieho ako Nikolasa Teslu som nespoznal....Christopher Nolan je naozaj génius....
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Najlepší akčný film dekády
Hanebný pancharti (2009)
Jeden z najlepších filmov čo som kedy videl a Tarantinov najlepší film vôbec (Kill Bill prekonaný - neveril by som, že je to vôbec možné).....Jednoznačných 100 %....P. S.: Oscar pre Waltza nevyhnutný...
Kill Bill (2003)
Wow...
Kill Bill 2 (2004)
Úplne iné ako jednotka a napriek tomu úplne skvelé ako jednotka...a ja sa zase zmožem len na... Wow...