Recenze (145)
10 000 př. n. l. (2008)
Když byl začátek, čekal jsem totální kravinu. Nakonec se z toho vyklubal celkem dobrý film
Blbý a blbější (1994)
Dobrý, vtipný.
Pán draků (1982)
Dobrej film,hodně kvalitní scény
Kdo hulí, ten umí (2001)
V celku o ničem,2* za Du Hast
Madagaskar 2: Útěk do Afriky (2008)
Super,dneska jsem na to byl v kině a nelituju
Ranč U Zelené sedmy (1998) (seriál)
DObrý
Chalupáři (1975) (seriál)
Nejlepší seriál v čr
Pravdivé lži (1994)
PRostě neumím psát komentáře tak jen napíšu Super
Lelíček ve službách Sherlocka Holmese (1932)
Nejoblíbenější film s Burianem
Dům voskových figurín (2005)
Super. Pro mě jeden z nejoblíbenějších hororů. 100 %