Poslední recenze (4)
Dům démonů (1997)
Proč ty dobré horory vždy negativně hodnotí nýmandi co ujíždí na kriminálkách drama a podobných splašek?
Nemesis 2 (1995)
Fajn filmek .. který opět komentují babochlapci zbožnující drama výměšky...
Matrix Resurrections (2021)
Jen jedna hvězda proto protože hned z uvodu filmu hraje místo agenta smitha černoch a další pul hodinu nějaká transka nebo co.. tohle sluníčkářský odpadní dílo jsem nedokoukal raději..