Recenze (9)
Oppenheimer (2023)
Film výborný ,viděno v Gropius v Berlíně 😉
Vyšehrad: Fylm (2022)
Já se bavil 😁😀
Top Gun: Maverick (2022)
Viděno v kině ,naprostá bomba 👍 parádní akce,dialogy super ,vizuálně skvělé !!! Obrovský adept na film roku 💪😉👍
Lajna - Dvojramenný kříž (2021) (epizoda)
Za mě zatím dost dobrý 👍😃
Rozhněvaný muž (2021)
Tak konečně biják co mě zaujal,od začátku,do konce ,za mě super
Národní třída (2019)
Super filmek, nechápu negativní komentáře, já se bavil.. Jste vseci c.u.aci!!
Horizont události (1997)
,,Tam, kam poletime, oči potřebovat nebudeme" za mě moc dobrý filmek, vynikající sci-fi 😉🙂
2 zbraně (2013)
Mark i Denzel za 5* super podívaná, zaslouží lepší hodnocení
O vánoční hvězdě (2020) (TV film)
Výborný filmový počin režiséra Janáka, parádní námět, výborné obsazení. Tereza Rambo snad nejlepší její role a Sokol taktéž nezaostává, za mě dobrý, vesměs si to vše sedlo a rád se na ni podívám znovu