Recenze (51)
Iluzionista (2010)
Ty hvězdy hlavně za úžasnou animaci, která dokázala vystihnout atmosféru. Na samotném příběhu je bohužel znát, že vznikal v 50. letech - je to docela tuctové melodrama.
Fantom opery (1925)
Viděl jsem Fantoma s hudebním doprovodem The Autumnist, což byl zážitek na 5*. Němá verze by mě určitě tak nebavila, ale i tak na svojí dobu hodně dobré.
Lidožrout (2002)
Neuvěřitelná šmíra, ale (nechtěně) dost zábavná. Vytlemená jedna hvězdička.
Ztraceni (2004) (seriál)
Ze začátku naprostá bomba, jenž pak se to začalo všechno nějak šmodrchat a tajemná atmosféra se pomalu začínala vytrácet. Záverečná série je čisté utrpení, ale kvůli prvním sériím na tři hvězdy jít nemůžu.
Jáma a kyvadlo (1961)
Zábavný béčko, který táhne svejma kreacema hlavně Vincent Price (jeho výraz po "zešílení" je něco nepopsatelnýho).
Visitors (2008)
Působivý a syrový, s minimem prostředků. GENIÁLNÍ kamera, zvuky a hudba a vůbec ne špatný herecký výkony, včetně Lišky, kterej dokazuje, že jeho rejstřík je širší než role typu "idiot". Vůbec nechápu tak nízký hodnocení...viděli jsme opravdu stejnej film?
Moonwalker (1988)
Zvrhle geniální!
Frida (2002)
Já nevím. Možná chvílema patos, možná trochu strnulost. Ale líbilo se mi to hodně a na čtyři přes pár nedostatků nemůžu jít.
Francouzská spojka II (1975)
Dokonce ještě lepší než geniální první film. A to je už fakt co říct.
Dobyvatelé ztracené archy (1981)
Slabší čtyři hvězdy. Není to špatný, ale přišlo mi to tak napůl. Rozhodně nepatří k nejnapínavějším, nejzábavnějším nebo nejvtipnějším filmům který jsem kdy viděl. Pardon.