Recenze (41)
Kingsman: Tajná služba (2014)
+ visuálně relativně působivé, bojové scény - VFX, humor
Lidská stonožka 2 (2011)
+ hezká návaznost na díl první, stále originální - silný grafický kontent
Sin City: Ženská, pro kterou bych vraždil (2014)
+ herci, VFX, proplétání příběhů - drobné odchylky od knih, absence Tarantina
Sin City - město hříchu (2005)
+ herci, VFX, Tarantinova vsuvka, držení se předlohy - (nemám)
Útěk z vězení v Dannemoře (2018) (seriál)
+ postavy, herci, vývoj děje - poslední dvě nebo tři episody
Mroží muž (2014)
+ originální, mroží kostým, humor - nezdravá absurdita
Městečko Záhad (2012) (seriál)
+ postavy, příběh, propracovanost - (nemám)
Americké psycho (2000)
+ Christian Bale, postava Batemana - prázdné
Chima (2013) (seriál)
+ nostalgie - (neviděl jsem již léta)
Neviditelný muž (1933)
+ provedení neviditelného muže, humor, příběh, obstál zkoušku času - (nemám)