Recenze (1 384)
Kouzelník Žito (2018) (TV film)
Pohádka o mladíkovi, který se choval tak sebevědomě, až hranici drzosti to překračovalo (vzdáleně mi vzhledem připomínal Neckáře z Šíleně smutné princezny). O království, kde i v pekle se chovali v podstatě mírumilovně a milosrdně, až jsem se u tv začal mrskat rákoskou dobrovolně sám. Děj začal vcelku dobře, když se však rozezpívalo při odhalování nepravostí, přepadl mne pocit jisté slátaniny. Hm, škoda, tak snad příště se štědrovečerní pohádka povede více. # Smutněji je mi však více z těch diváků, kteří utekli ihned po skončení této pohádky o slavnostním Štedrém večeru ke svému kompjůtru, aby byli hlavně mezi prvními, co zvěstují do éteru svůj komentář s oduševnělou rádoby intelektuální kritikou, jak že to bylo hrozné..
Bohemian Rhapsody (2018)
Psát k tomu nějaký komentář? To by bylo jako dělat díru do střechy stadionu Wembley. Prostě na to jděte do kina. Tečka. # edit: druhé shlédnutí na tv je přece jen takové trochu ochuzené... (viděl jsem: 1x kino titulky, 1x dvd cz)
Profesor T. - Smrt v maskách (2018) (epizoda)
Největší plus: v odhadu pachatele jsem byl jako obvykle hodně blízko, ale tentokrát takto překombinovanou zápletku, motiv, jsem teda nečekal. Vyšetřovatelé jsou v tomto seriálu podáváni jako docela slušní amatéři, když ignorují dosti zásadní poznatky koronera. Asi si najdu onen původní seriál... "Professor T.", který byl předlohou "české verze".
Lynč - Likvidace zásob (2018) (epizoda)
Trochu toho odlehčení ala Pulp Fiction v podání umělců z Ein Kessel Buntes. Bavil jsem se a kroutil hlavou současně. To ale tvůrci v úmyslu zřejmě neměli.
Lynč - Pravda (2018) (epizoda)
"Před čtyřmi měsíci" Čekali jsme to od začátku a ... "o čtyři měsíce později" bohužel nepřekvapilo. Tak ty časové předěly přes mnohokráte opakované zatmívačky se opravdu nevyvedly. Celkové "uzavření" příběhu dosti neuspokojivé. Nejslabší díl.
Všechno nebo nic (2017)
Romantická klišoidní komedie s humorem, který mi nejednou připadal skoro až trapně z donucení s berličkami z "cool" používání vulgárnější konverzace. Na druhou stranu se vtipem nešetřilo, takže se našlo ještě dost prostoru k pobavení a děj taky solidně odsýpal. Nejvíc mne však zamrzel dabing polských herců, který působil mezi českými herci tak nějak divně "naroubovaný" až to za uši tahalo.
Lynč - Špína (2018) (epizoda)
Vyšetřovatel: "Ty, krávo...!" Vyšetřovaný: ra-ta-ta-ta-ta # No to bylo zase akčňácky gangsterský esemeskovací dráma...
Zápisník jedné lásky (2004)
Rozjezd mi připadal docela jako nezáživné zdlouhavé klišé. "Zápletka" je nepřekvapivá, celý příběh není vůbec originální a podobný romantický příběh jsem již viděl mnohokrát. Výsledný dojem je však kupodivu velmi povedený, romantický i dojemný.
Lynč - Vůle boží (2018) (epizoda)
Tak, poslední minuty a je jedno tušené tajemství venku...
Lynč - Rodina na prvním místě (2018) (epizoda)
Konečně se nahlas prozradilo to, o čem si divák šuškal už chvíli... Jen mám takový pocit, že se ve výsledku nic překvapivého nerozuzlí a výsledek bude přesně ten, jaký divák z náznaků a flashbacků tuší...