Recenze (745)
Smlouva s ďáblem (2000)
Podle me Brendan Fraser nebyl tak spatny. Bylo to zpusobeno jen, ze hral spoustu rozdilnych postav. Treba drogoveho krale Columbie sehral skvele, ale naopak precitliveleho mladika na plazi prehraval naprosto desne, ze jsem mel chut tuto pasaz preskocit. Liz Hurley bezkonkurencne nejlepsi.. a nejhezci:).
South Park: Peklo na Zemi (1999)
Celkem vyvedeny filmek, ktereho jsem se tak trochu bal. Na muj vkus je to moc muzikalove, ale namet "Kanada vs Amerika" je dokonala. Jinak dva muzikalove kousky musim vyzdvihnout - Cartmanova kritika Kylovy mamy; prdici scena z Horicich prdeli.
Městečko South Park (1997) (seriál)
Nevidel jsem sice moc dilu, ale urcite se jedna o skvelou komedii kritizujici vsechno mozne tim nejvulgarnejsim zpusobem. Prvni serie se mi moc libila, po case jsem se podival na dil ze ctvrte rady a musim rici, ze jsem se vubec nebavil. Ale celkove za dobre.
Spider-Man (2002)
Snad prvni film s -manem v hl. uloze, ktery se mi libil. Jen Kirsten Dunst mi prisla jako zfetovana.
Deuce Bigalow: Dobrej striptér (1999)
Praštěná taškařice o umývači akvárií, co se díky okolnostem stane profesionální štětkou. Jednoduché, občas trapné, ale některé gagy a především klientky nemají chybu. Schneiderův nejlepší film.