Poslední recenze (745)
Neklid na lůžku (2023)
Hrozny hovno. Jeste tech prvnich mozna deset minut evokovalo neco zajimavyho, ale v momente, kdy se tam objevil kompars lehkych devek svirajicich skalpel a evokujicich desive sceny, ktere byly vic nez trapne okorenene dedkem rehtajicim jak osel po kastraci. Sorry, ale tohle ne. To je dno zaschle jimky.
Grimcutty (2022)
Hodne zamenitelna zalezitost s cimkoli jinym, byt postava bubaka je netradicne vtipne desiva. Najde se tu par funkcnich jumpscares, ale pruser je v zapletce, ktera je naprosto dementni a ve stopazi vyplnenou nudnou vatou o hovnu.
Inkoustové srdce (2008)
Celou dobu jsem si rikal, ze to tocili snad Nemci, jak to vypada hrozne levne, je to nudny, nevtipny, bez napadu. A hle, koprodukce s Nemcema. Opravdu strasliva nuda, co nepobavi ani deti, ani dospeli a mozna ani ty Nemce.