Recenze (161)
Případ Barnabáš Kos (1964)
Největší zhovadilost co jsem kdy viděl.....Kemr předabovaný slovensky.... :-(
Pošta pro tebe (2005) (pořad)
Za zhlédnutí stojí snad jen parodie na tento pořad se Zeňkem Srstkou a Pavlem Liškou, to jsem se fakt posmál :-) Nevím jestli se to může ale zde: https://www.youtube.com/watch?v=R7HAF5YK-Go
Den nezávislosti (1996)
Ale jo,jak píše golfista, efekty na tu dobu luxusní a že jim to jůesej natře bylo nasnadě, nicméně jsem se celkem bavil i díky hereckému obsazení, za mne 4*. Dokonce jsem viděl s titlema a mám někde na dvdýčku prodlouženou verzi asi o 15 minut.
Generál Eliáš (1995) (TV film)
Výkon herců super. Předloha je víc než zajímavá a poučná a pravdivá, doporučuji si v klidu vychutnat.
Hovory Kalousek Soukup (2021) (pořad)
Blbý a blbější na pokračování.....
Konvoj (1978)
Jako kamioňák dávám 5* taky bych se někdy chtěl takhle vzepřít ale bohužel na to nemám ani sílu ani čas.......
Ten zázračný dotek lásky (1988) (TV film)
Klasika, zazobaný starý kozel a mladá žába která připálí i čaj. Jak se cpal tou svíčkovou u bývalky hovořilo za vše :-))
Trabantem tam a zase zpátky (2019)
Verbal to popsal přesně, akorát u mne bez hvězdy.
Kopretiny pro zámeckou paní (1981)
Jako jo ale koho napadlo napadlo předabovat mladého Pavla Kříže - Romanem Skamene, Husáka - Zdeňkem Řehořem, Stanslava Třísku - Lipským a Pavlušu - Lábusem, tak to jsem jako opravdu nepochopil.....
Terminátor: Temný osud (2019)
Ale jo,napětí,akce jak má být,stará garda řádila jako za mlada.S přehledem 4*