Poslední recenze (241)
Oktopus - Deny (2023) (epizoda)
Tak jako sorry teda. Já mám Krobota rád. Okresní přebor, Dabing street, Čtvrtá hvězda naprosto excelentní. Ale tahle ochotničtina? To je tak na TV Barrandov nebo na Primu. Šroubované dialogy ..... tohle je fakt zoufalství ...
Muž, který vycházel z hrobu (2001) (TV film)
Tohle dílo mě baví. Valíkovo ochotničení to je prostě Monty Python křížený s cimrmanovským oživlým dřevem :-D Skvělé ....... :-)
Docent - Rozhodnutí (2023) (epizoda)
U posledního dílů jsem jako fanoušek true crime series dost fyzicky trpěl. Přehmaty a nelogičnosti policajtů překonaly snad jen úvodní pokusy četníků zatknout na půdě opevněného Peničku pomocí hasičského žebříku. To, že autoři identitu pachatele odhalili už ve druhém díle, mě mělo varovat, že závěr série žádná překvapivá scénáristická bomba nebude. Geniální sériový vrah se choval jako totální tupec a Dvojčata mu v tom zdatně sekundovala. Proč byl v seriálu docent, vlastně vůbec netuším, protože pachatele odhalila nezávisle téměř každá postava v díle. Už jsem jen čekal, že kromě docenta se lžící na boty, dvojčat a přes plot skákajícího Kozáka, přijde "Čikatila" zatknout i místní pochůzkář, který si všimne zaparkovaného SUV na dvoře a zaujme ho víc než Hádka, kterému v něm ujíždí osoba, jak vystřižená z identikitu vraha. Jak jsem psal na úvod. Po shlédnutí stovek dokumentů o vyštřování nejen sériových vražd marně přemýšlím, jestli by reálné vyšetřování tohoto zločinu spočívající v lokalizaci telefonu Fousové a projdutí záznamů, kdo si vyzvedával recept z nalezené vesty dalo alespoň na 40 minut, které tyto dokumenty obvykle trvají. No bylo to lepší než velká část kriminálek na Nově a Primě, ale druhé Sedm nebo Mlčení jehňátek ani náhodou.