Recenze (89)
Psychedelica (2018) (seriál)
Skvely dokument o psychedelikach a zmenenych stavoch vedomia. Uz je aj druha seria. Doporucujem aj tu.
The Way of the Psychonaut: Stanislav Grof's Journey of Consciousness (2020)
Výborné zhrnutie práce pána prof.Grofa. Kto sa zaujíma o túto tému tak rozhodne doporučujem. Osobne mám prečítaných 5 kníh od profesora Grofa. Velmi poučné čítanie.
Tvoja MINI tvár znie povedome (2021) (pořad)
To akože vážne ? Trans show s malými deťmi ?? Fuj.
Cesta za smířením (2021)
Tak to bola neskutočná jazda... :D Už som sa dlho tak dobre nepobavil. Skvelé dialogy, výborné akčné scény. A Top scéna s dôchodcami a narážkami na "green deal". Paráda.
Expedice: Džungle (2021)
Nuda,Nuda,Nuda, prázdne, brutálne farebné, príbeh o ničom a nezachránila to ani úvodná skladba od skupiny Metallica... Skutočne nechápem začo je D.Johnson najlepšie plateným hercom Hollywoodu... Veď nakrúca jednu blbosť za druhou.
Love Island (2021) (pořad)
Das ist nicht normal...
Silná zostava (2017) (pořad)
Včera (2.9) som to vydržal pozerať asi 10 min. To nedávam. To boli drísty.
Invaze (2007)
Čim mi niektoré časti tohoto filmu pripomínajú túto šialenú dobu covidovú ??? :D Zaujimavé niektoré pasáže.
Okresní přebor - Pohřeb (2010) (epizoda)
Toto je presne ten druh seriálu, ktorý môžem pozerať s prestávkami stále dokola. Výborné obsadenie, výborná atmosféra dedinského futbalu. Vždy som mal rád pralesné ligy. Má to svoje neopakovateľné kúzlo .
Byť zdravý je výhra (2021) (pořad)
Obrovské peniaze všetkých daňovníkov vyhodené do vzduchu so žiadnym efektom na zvýšenie dopytu po očkovaní, čo bola hlavná a jediná myšlienka tejto megalománie... Jdu blejt...