Recenze (98)
Zabij systém (2002)
Wau!
Jupiter vychází (2015)
Nevím proč bych měl kritizovat příběh, ani proč bych měl něco vytýkat vizuálním efektům..přece na to všechno do kina chodíme ne?
Karate Kid (2010)
V přestávce mezi filmy jsem přepnul na rozuzlení tohoto filmu. Posledních pět minut mi prozradilo, že jsem ušetřil 129 minut amerického patosu, kdy stárnoucí Jackie Chan vycvičí černošského kluka aby dokázal porazit čínského křiváka kopem přes hlavu se zlomenou nohou..nyní již mám dostatek informací abych mohl film ohodnotit. :)
Kniha přežití (2010)
No jo no, začátek byl nudný a slova "to se rozjede" mě zněla v uších. Rozjelo se to, bohužel ale směrem, kterým já se tedy vydávat nehodlám. Zřejmě to jako ateista nejsem schopen docenit. "Šokující" zjištění na závěr bylo pěkným plivnutím do obličeje. Sám se ještě teď divím, že jsem tomu dal tolik.
Šofér (2014)
Řidič limuzíny, ten tvrdej chleba má!!
Obří vosy útočí (2012)
Takže vosy nesnášejí koku a kokain, tak se zfetujeme a namažeme mastí z koky a jdem zachránit ostatní. Chvíle kdy jsem se fakt zasmál je když voják říkal, že ho obří vosy nepřekvapují, že potkal superžraloka a pisečné žraloky :) Jinak to teda byla fakt sračka.
Návrat vraždících bestií (2012)
Tak to už bylo i na mně moc, jedna hvězda je za pár momentů, který vyloudily úsměv na tváři....
Země plná příšer (2008)
Pěkná variace cesty do středu země od Asylum.
Zkouška (2009)
Kvalitní triller o ....výběrovém řízení. Přišlo mi jen, že ke konci to již ztrácelo dech. Vývoj postav byl pěkný, protože co jiného, než vývoj postav nám může nabídnout film odehrávající se v jedné místosti že?
Virus (1999)
Robůtci jako ze škatulky, děj dobrý, herecké obsazení celkem hvězdné. Biotechnologie je budoucnost!