Recenze (98)
Jedna za všechny (2014)
Nic moc, celkem tuctový, místy až nechutný, ale za restauraci bez rukou je hvězda navíc :)
Šéfkuchař na grilu (2014)
Jedním slovem paráda. Pokud mi při filmu o jídle tečou sliny až na zem, musí byt kvalitní.Sice je to trochu oslava tweetů, ale celkové vyznění je prostě báječný. Tento příběh neměl žádný zbytečný dramatický náboj nebo zvrat a to mu jen prospělo. Je to jedna velká oslava jídla. A teď si jdu dát sendvič :)
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Odcházím z kina spokojený. První polovina filmu mě přikovala k sedačce a já si to uvědomil až za pěknou chvíli. Rozhodně si myslím, že film je přehled efektů se vším všudy a když pak zvolní tempo, člověk si říká, jak bude vypadat finální část, když je to od začátku nářez, jak prase. Bohužel mi však připadalo, že poslední bitva byla trošku slabší, ale myslím, že to bylo tím, jak vysoko laťku položí uvodní pasáže filmu, řekl bych že došlo k přesycení. Každopádně film je nářez a hodnocení je tak jasné...
Kdo si vezme Barryho? (2014)
Původně jsem chtěl dát jednu hvězdičku, ale bohužel jsem nenašel nic, co by si na tomhle fekálním díle alespoň tu hvězdičku zasloužilo. Bohužel, fakt jsem se snažil ale spíš než vtipný mi to přišlo trapný a to hodně...
Tajemný muž (2012)
Hvězda dolu za tu pointu, která mě teda velmi zklamala...
Šedé nebe (2010)
Mimozemšťany mám rád, ale film byl dost o ničem, provařený téma domu o samotě v lesích. Proč tedy tři hvězdičky? Posledních zhruba 10 minut filmu mi přivodilo mrazení po těle. Celý film vidíte jen změněné osoby a u poslední konečně uvidíte to experimentování emzáků, kterým prošli všichni změnění lidé, řekl bych velice zručně a marzivě zobrazené. Pokud by místo filmu udělali krátkometrážní dílo přesně zobrazující posledních 10min bylo by to mnohem lepší.
Méďa (2012)
Neuvěřitelný, ten námět je bláznivej, ale příběh má kupodivu hlavu a patu. Pár vtípkům jsem se fakt zasmál a mejdanová scéna je nezapomenutelná. Navíc musím po shlédnutí konstatovat, že mám děsnou chuť podívat se na Flashe Gordona a to se počítá.
Urychlovač zkázy (2009) (TV film)
Hvězdičky šly nahoru kvůli tomu závěru, který není zas tak častý, jako u podobných filmů bývá.
Maturiťák (2011)
dobrá ubulená limonáda....:)
Pravidla podsvětí (2013)
No tak, ubohý to bylo, to je fakt ale od scény kdy Machete začne léčit ruce kombinací škorpióních jedů z hláškou že to tak dělali inkové nebo májové nebo kdo to má pěkný spád, takže to vyvažuje tu první nezáživnou půlku.