Poslední recenze (931)
Fáze IV (1974)
Na svou dobu asi dobré sci-fi, ale já jsem si z něj nic kromě migrény neodnesl. Konec byl sešitý horkou jehlou, ty herecké výkony taky nic moc, nezáživné, nicméně za ten nápad a atmosféru si to ty tři hvězdy zaslouží.
Link (1986)
Takové skromnější Zrození planety opic. Ten šílený orangutan byl lepší herec, než většina těch lidských.
Greyhound (2020)
Kdyby měli Američané za války toma Hankse v každé z vojenských složek, mohli vyhrát válku hned na začátku. Film bez zbytečné omáčky okolo, syrový, mokrý, akční.