Recenze (931)
Fáze IV (1974)
Na svou dobu asi dobré sci-fi, ale já jsem si z něj nic kromě migrény neodnesl. Konec byl sešitý horkou jehlou, ty herecké výkony taky nic moc, nezáživné, nicméně za ten nápad a atmosféru si to ty tři hvězdy zaslouží.
Link (1986)
Takové skromnější Zrození planety opic. Ten šílený orangutan byl lepší herec, než většina těch lidských.
Greyhound (2020)
Kdyby měli Američané za války toma Hankse v každé z vojenských složek, mohli vyhrát válku hned na začátku. Film bez zbytečné omáčky okolo, syrový, mokrý, akční.
Silvestr 1998 (1998) (pořad)
Jak to Karel Gott hned z kraje rozjel, tak to Novotný vzápětí totálně zabil. Zbytek je jen, co se týče kvality "horskodráhová" přehlídka tehdejší kultury.
Nenasytná Tiffany (2015)
Ano, je to ještě zpola amatérský film, protože kromě Nohy a Čtvrtníčka tak nikoho zase tak známého nenajdeme (sám Fehu byl v té době neznámý), ale svůj účel - tedy v první řadě pobavit a zabavit - splnil. Je to vlastně takový malý odrazový můstek pro jeho další film, který se podle mě povedl o hodně lépe.
Silvestr ’99 aneb Paráda z Kavčích hor (1999) (pořad)
Snaha vytvořit silvestrovskou šou, která by mohla konkurovat těm nejúspěšnějším předrevolučním oslavám konce roku se fakt nepovedla. Mohl za to ovšem jen a pouze výběr některých hostů a moderátora. Stará garda, co se týče hudby, (Vondráčková, Zagorka, Suchý) to dala dobře, jenže její čísla byla recyklací toho, co už kdysi předvedli. To zase "Nováčkové humoru" (Mladý, Náhlovský, Faltus, Mládek a spol.) se snažili jak mohli, ale to co vypotili, moc k smíchu nebylo. Při sledování (2024) jsem se cítil ne-li trapně, tak aspoň rozpačitě, proti ohavnostem, které přišly potom, to však bylo ještě slušné.
Hry bez hranic (1965) (pořad)
Takhle si dnes představuju spolupráci evropských národů. Jako kluk jsem to nehorázně žral, teď po letech jsem však zvládl jen pár dílů, než mě to začalo nudit. To ovšem nic nezmění na tom, že to byla skvělá zábava, jejíž dnešní podoba je neuvěřitelně nudná a s tou původní nemá nic společného.
My z Kačerova (1987) (seriál)
Abych nesoudil jen podle třicet let staré nostalgie, pustil jsem si pár dílů i nedávno a pořád to pro mě má to stejné kouzlo, jako když jsem byl malej kluk.
Kanál Izer I (1994)
Tak tohle byla velká bída. Asi to nejhorší od Izera z devadesátek.
Zrod komiksových superhrdinů (2010)
Parádní dokument pro všechny fandy komiksu. Udělat z toho delší seriál, kde by těch informací bylo ještě víc, by bylo ideální. Přece jen historie komiksu je dlouhá a květnatá na to, aby se vešla do nějakých devadesáti minut.