Recenze (52)
Notting Hill (1999)
Pro mě tuctová komedie, která by byla ještě tuctovější, kdyby se tam neukázal Dylan Moran z Black Books.
Black Books (2000) (seriál)
Manny! Pro mě je nejlepší!
Osvícení (1980)
Nebýt té děsné hudby, která mě celý film rozčilovala, hodnotila bych to pěti hvězdičkami.
Mazací hlava (1977)
Dívat se na tento film při nemoci asi nebyl nejlepší nápad. Akorát se mi přitížilo. Větou :"už víckrát ne!", to Lavran vystihl přesně.
Mamma Mia! (2008)
Nádherný rodinný film, který je jako stvořený ke shlédnutí matky s dcerou po boku. Je důkazem, že i po padesátce to může ženská roztočit!!
Roundhay Garden Scene (1888)
Nádherná zahradní scéna:-D
Telefonní budka (2002)
Všechco co jsem o tomto filmu chtěla napsat, už bylo napsáno. Řeknu jen, že mi skoro celý film neustále bušilo zrychleně srdce a že jsem tajně doufala, aby ten záporák byl Kevin Spacey.
Hry bez hranic (1965) (pořad)
Oranžová - barva naše!
Amblin' (1968)
Film, který vás chytí za srdce a nepustí. Mě tedy "hodil" do pořádné pohody!
Walker, Texas Ranger (1993) (seriál)
Čak Noris je prostě boží! Chuck Norris CZ