Recenze (156)
Chain Reaction (2006)
Na tento film som sa dost tesil ale nakoniec bol pre mna sklamanim jediným plusom su tam dobre masky ale inak dejovo a aj zaver slabe.
Insane (2010)
velmi dobry horor hlavne miesto kde sa to odohravalo sa my pacilo a aj postavy boli sympaticke no ale aj hlúpe.Ak by to skoncilo inak ako to skoncilo tak by som dal mozno plne hodnotenie.
Vražedný aerobic (1986)
Dobry horor s peknymi babami, vela vrazdami a z dost prekvapivym rozuzlenim.
Megažralok vs. obří chobotnice (2009)
Tento film mal urcite velky potencial no ten zostal nevyuzyty vdaka prehnanym skokom a rychlosti oblud mam namysli hlavne tu s lietadlom je to fakt smiesne ale aka sa odmyslia tie nezmyselne pasaze tak sa na to celkom dalo pozerat.
Haunted Forest (2007)
Film vyzera dobre ale vela neponukne dost dlho sa tam nic podstatne nedeje.
The Cottage (2008)
Celkom dobrý horor s prvkami komédie a aj postavy su celkom dobre vybrate no zo zaciatku je to trosku nedne no potom pridu dobre vrazdy a blby koniec.
Pohřben zaživa (2010)
Nečakane veľmi dobrý film v ktorom hrá len jeden herec a celý sa odohráva v truhle, no napriek tomu dávam slabé hodnotenie lebo som hodinu a pol cakal aký bude koniec a ten sa my vobec nepacil.
Past na turisty (1979)
Ak by som mal tento film pozerať ešte raz asi by som si ho tak skoro nepozrel no predza len urobil na mna dojem ved niet veľa hororov s takýmto námetom.
Burnt Offerings (1976)
Tento film má neskutočne silnú atmosferu ale vyniká aj inými vecami a to je napríklad hudba, prostredie a šofér z ktorého my behal mráz po chrbte.
Motel Auvajs (1980)
Trochu poslabý film ale iba zo začiatku potom sa to rozbehne a bežií až dokonca.