Recenze (167)
Cheongookeui gyedan (2003) (seriál)
Výborný seriál, připomíná v něčem seriál Winter Sonata. Rozvíjí se docela typický korejský příběh, od mládí do dospělosti. Některé scény vypadají skoro neuvěřitelně, ale konec seriálu mě docela dostal. Pochopitelně opět výborná hudba.
Gyeoul yeonga (2002) (seriál)
Další z řady skvělých korejských seriálů, ač trochu natažený. Příběhem mi silně připomíná seriál Stairway to Heaven. Příjemná hudba, která mě teď doprovází na cestách v autě. O opakované dějové zvraty o 180° není nouze, přestože se dají předvídat.
Ayat-ayat cinta (2008)
Velice pěkný romantický příběh. Fahri představen jako skoro dokonalý student, který přitahuje ženy na potkání. To mu jen zkomplikuje život a snaží se nějak rozumně a v rámci pravidel z toho vyjít. Skvělá hudba.
Piano (2001) (seriál)
Na tento seriál je potřeba být ve správném rozpoložení, jinak kolem vás proletí jen jako šum, případně ho rychle vypnete. Soustředí se na skvěle vykreslené hloubky postav, scény podbarvené výbornou hudbou. Je to o hledání východiska z (většinou) beznadějných situací. Jedna postava za druhou se ocitá v tragickém a sebezničujícím vztahu. I přes to nejde o depresivní seriál a rozhodně patří k tomu vůbec nejlepšímu z korejské seriálové tvorby.
Geurin rojeu (2005) (seriál)
Skvělý seriál, ani se nešlo odtrhnout. Nádherná hudba a romantika.
Zápisník jedné lásky (2004)
Moc pěkný romantický film. Původně jsem četla, asi před 12 lety, knihu zakoupenou v Anglii, která ve mně zanechala dojem. Takže film mě více než potěšil.
Bu neng shuo de mi mi (2007)
Velice jemný film s překrásnou hudbou...