Recenze (304)
Bezstarostná jízda (1969)
zakladatel nezakladatel, nic pro me. proste sem po par minutach usnula...
Království - Série 2 (1997) (série)
proti tomu nic nemam, skvela zabava a kdyz si clovek zvykne na ulitly "rezim", je to parada. tak trochu snove, tak trochu realne.
Idioti (1998)
genialni namet, ale pro suchara jako ja az prilis velke sousto. naturalisticke souloze ve filmech nesnasim (fakt nesnasim, stando ;o)
Tanec v temnotách (2000)
jeden z velkych filmu, kterej hodne silne zasahl moji dusicku :) bjork je sice ulitla, ale tady dala svoji postave pevny hranice a dokazala neco, co bych vazne necekala. navic hudba je naprosto perfektni, nikdy sem neslysela tak dokonale zvtarneny zvuky fabriky, vlaku, a emoci. at si citovy vydirani, v tomhle pripade ho i vitam. oliver twist by se mnou urcite souhlasil.
8 žen (2002)
vtipne, zabavne, spravne dramaticke a s nadhledem. kdyby se tohle tocilo misto inscenaci, ach jo!
Nepolíbená (1999)
je mi to trapny, ale ja mam u nepolibeny zachvaty smichu. kolacky, boa i razitko me vazne dostavaji. nemela bych to priznavat, ale nevidela sem to jen jednou....
Nevěsta na útěku (1999)
po zkusenosti s denikem princezny rozhodne aspon ty 3 *. julia ma svoje kouzlo a jeji kukadla leccos zachranuji. nejlepsim diblikem je ovsem joan cusack!
Deník princezny (2001)
tohle byla i na patecni krizi moc velka darda. lituju, ze sem se radsi nekoukala znova na nevestu na uteku, ta ma alespon minimalni sarm i vtip. a k tomuhle natocili i dvojku? proboha!
Zná ji jako svý boty (2005)
jakmile se neco zacalo zbavovat slupky, nastoupilo klise a bylo po zabave. trocha smichu a trocha dojeti, to ale nestaci.
Cesta do fantazie (2001)
uchvatne! tenhle film ma tempo, grady, kouzlo a tak vubec. jako rodinny bych ho ale neoznacovala, ponevadz zvracejici bohove a duchove mi pro deti nepripadaj nejvhodnejsi. nicmene takhle nejak by me vypadat animovany film - stridani tempa, pohledu a vyuziti fantazijnich prvku. neco jako dokonale zfilmovana alenka za zrcadlem.